Retouren/annuleren
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een product verkeerd hebt besteld of dat er iets niet goed is gegaan met de levering. Hieronder lees je over ons retourbeleid. Heb je een vraag, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Annuleren
Het annuleren van een bestelling is alléén mogelijk tot 24 uur na het ontvangen van de bevestigingsmail waar de leverdatum in staat vermeldt en waar ook de factuur is bijgesloten als bijlage. Aan deze annulering zijn uiteraard geen kosten verbonden. Dit retourbeleid is enkel van toepassing op online aankopen of telefonische bestellingen.
Retouren
Je hebt het recht om de overeenkomst van online aankopen of telefonische bestellingen binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de bestelling fysiek in bezit krijgt.
Wij vragen je retourmeldingen van voorraadartikelen maximaal 14 dagen na leverdatum via het retourformulier aan ons te melden. Na deze periode kun je artikelen helaas niet meer aanmelden voor retour. In alle gevallen geldt dat de producten schoon, ongemonteerd en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking moeten zitten. Indien dit niet het geval is, kunnen wij een eventuele waardevermindering bij je in rekening brengen. Nadat je de retour bij ons hebt aangemeld heb je nog 14 dagen de tijd om de artikelen aan ons te retourneren.
Voor meer informatie over retourneren verwijzen we je graag door naar onze Algemene Voorwaarden.
Kosten voor retourneren en maatwerk
Wij halen het product bij je op, of ruilen het product bij je om. De kosten voor het retour halen en de kosten voor een eventuele omruiling komen geheel voor rekening van de klant. Deze kosten hiervoor zijn €80,- incl. 21% BTW. Kom je de deur zelf omruilen bij onze winkel in Zevenaar, dan betaal je enkel €30,- verwerkingskosten. De oorspronkelijke verzendkosten zijn voor rekening van de koper.
Deuren die naar instructies van de klant speciaal worden vervaardigd of deuren waar op verzoek van de klant een bewerking aan is uitgevoerd (dit kan bijvoorbeeld een brievensleuf, een driepuntssluiting of een slotgat zijn), nemen wij niet retour. Deze producten zijn namelijk maatwerkproducten en zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
Retouradres Webshop Mega 1 6902 KL Zevenaar Nederland |
Retouradres Winkel Tera 2a 6902 KN Zevenaar Nederland |
Download het retourformulier via onderstaande button, vul het in en mail het naar info@deurtotaalmarkt.nl.